Totaal aantal pageviews

dinsdag 19 juli 2011

Shoplog

Hey you!

Woensdag en donderdag heb ik even lekker gewinkeld. Ik kocht nog meer, maar dit is alleen de nagellak-buit!

 Chanel - Rouge Noir

Looove! Eigenlijk kocht mijn moeder deze, maar ik mag hem lenen.
 Essence - Choose Me! & Essence - Let's Get Lost

Ik vertelde gister al over de leuke actie bij Kruidvat. Van Essence kocht ik deze 2 kleurtjes, allebei blauw inderdaad.
Catrice - Enter The Undergrowth & Catrice - Moulin Rouge Light

Ook deze kocht ik met de actie. Een modderkleur uit de Limited Edition Papagena en een mooie lichtroze  nude kleur.

Ik ben super blij met de buit, morgen (als alles goed gaat) een swatch van Let's Get Lost online. Ook de Catrice lakjes komen zeker nog voorbij!

What do you think?

See you,
Hanna

Geen opmerkingen:

Een reactie posten