Totaal aantal pageviews

maandag 29 augustus 2011

goodbye

helloooo,

ik denk niet dat er nog iemand is die dit leest want de blog is eh tja, een beetje uitgestorven. dat komt omdat demi de blog vergeten was (kun je nagaan, haha) en ik (hanna) nagelbloggen zat ben. ik hou nog steeds enorm veel van nagellak en ik denk demi ook, maar het bloggen is zo.. saai. bij een blog puur gericht op nagellak kun je nergens anders over posten en dat stoort me. het is gewoon niet mijn ding, ik wil schrijven waar ik over wil en dat kan dus niet. ik ga wel verder met bloggen over van alles, in het engels, om m'n engels te verbeteren en gewoon alles kwijt te kunnen. maar eh ja, als iemand deze blog ooit gevolgd hebt dan: BEDANKT! en ga door met nagellakken he hahaha.

lots of love, hanna xoxo

Geen opmerkingen:

Een reactie posten